Mária Tvrdoňová

Hlásim sa k duchovnému odkazu velikánov Českého národa ako bol Jan Hus a Jan Amos Komenský. Vyštudovala som históriu a vo svojich blogoch sa venujem najmä otázkam historickej dôveryhodnosti biblických kníh. Pri svojim skúmaní som došla k záveru, že máme veľké množstvo historických dôkazov toho, že Ježiš naozaj vstal z mŕtvych a bol tým, za koho sa prehlasoval.

Mária Tvrdoňová

Syn zakladateľa Hamasu, ktorý sa stal Izraelským špiónom.

Syn jedného zo zakladateľov Hamasu v rozhovore pre CNN povedal, že z palestínskych detí budú o tridsať rokov teroristi. Jeho príbeh je však dôkazom toho, že to nemusí byť ich osud.

30.10.2023 v 14:41 | Karma: 14,50 | Přečteno: 463x | Diskuse| Společnost

Mária Tvrdoňová

Prečo boli niektorí ľudia ochotní riskovať vlastný život kvôli záchrane Židov?

Prečo sa v časoch zla nájdu výnimočne dobrí ľudia? A ako sa ľudia takými stávajú? Môže za to výchova, prostredie, presvedčenie, či osobné rozhodnutie?

17.2.2023 v 15:21 | Karma: 14,91 | Přečteno: 250x | Diskuse| Společnost

Mária Tvrdoňová

Dokumentárny film o záchrancoch Židov.

Keď ma syn zachránenej Židovky požiadal o pomoc pri tvorbe filmu o záchrancoch svojej matky, ani chvíľu som neváhala. Bola som si istá, že tento projekt ma mimoriadne obohatí a inšpiruje.

15.2.2023 v 15:27 | Karma: 12,71 | Přečteno: 225x | Diskuse| Společnost

Mária Tvrdoňová

Môže sa sociopat stať kresťanom a dostať sa do neba? - 2.časť

Ako sociopat David Wood vníma svoju poruchu? Keď bol ateista, myslel si, že je na vyššom stupni evolučného vývoja, lebo už nemá primitívne emócie.

21.6.2019 v 7:03 | Karma: 9,32 | Přečteno: 222x | Diskuse| Společnost

Mária Tvrdoňová

Môže sa sociopat stať kresťanom a dostať sa do neba?

Ak je pravdivý materialistický svetonázor, že všetky rozhodnutia človeka sú len výsledkom procesov, ktoré prebiehajú v jeho mozgu, máme vôbec slobodnú vôľu a mal by byť človek potrestaný za zlé činy?

20.6.2019 v 9:25 | Karma: 9,01 | Přečteno: 466x | Diskuse| Společnost