Mária Tvrdoňová

Dôkazy, ktoré potvrdzujú evolúciu sa vždy nájdu.

14. 09. 2012 9:48:16
Vedci pred nedávnom tvrdili, že len 5% ľudskej DNA plní nejakú funkciu a zvyšných 95% DNA je odpad, ktorý sa nahromadil v dôsledku evolúcie. Bol to jasný dôkaz proti Stvoriteľovi. Veď prečo ten inteligentný Tvorca vložil do DNA toľko zbytočností?

Pred necelým rokom som v internetovej diskusii na jednom slovenskom portáli vyjadrila názor, že pravdou je len to, že NEVIEME akú funkciu má 95% DNA. Zároveň som napísala, že tvrdiť, že je to odpad je unáhlené. Veď aj o slepom čreve tvrdili, že je zbytočné kým vedci neobjavili, že má význam pre imunitu. Diskutujúcich som sa snažila presvedčiť, že netreba interpretáciu vyhlasovať za fakty. Veď ľudský genóm bol zmapovaný pomerne nedávno a treba ešte kopec výskumov, kým zistia na čo slúži tá „odpadová“ DNA.

Nepochodila som. Od diskutujúcich som sa dozvedela, že som nevzdelaná, hlúpa, fanatická a moja viera v inteligentného Stvoriteľa mi nedovolí priznať, že vedci VEDIA, že 95% DNA je odpad a jednoznačný dôkaz evolúcie.

Neprešiel ani rok a už sa objavujú články, že vedci zistili, že tá „odpadová“ DNA má veľký význam. Slúži totiž ako génové prepínače. Pokiaľ chce čitateľ vedieť, čo sú to génové prepínače, je to zrozumiteľne vysvetlené v nasledujúcich krátkych videách.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lCPp31fI_Qs

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jcAZRSaMbU4#!

Ako si s tým však poradia evolucionisti? Jednoducho. Zase je DNA jasným dôkazom evolúcie, a nie stvorenia. Prírodný výber predsa zlikvidoval druhy, ktoré si nabalili zbytočne veľa odpadovej DNA a ponechal iba tie, čo sa ho vedeli zbaviť.

Nádherné na evolučnej teórii je to, že nech už sú vedecké fakty akékoľvek, vždy ich vieme interpretovať tak, aby nám potvrdili evolúciu.

Pritom fakt, že DNA je informačná molekula a za informáciou treba hľadať inteligenciu je silný dôkaz v prospech Stvoriteľa ako som o tom písala v súvisiacom článku.

Autor: Mária Tvrdoňová | karma: 13.94 | přečteno: 1378 ×
Poslední články autora